Puan vermedi·46 syf.··
2022 183. kitabı
Bu kitabı da yazarın çizimlerine bayıldığım için okudum ancak benim için hayal kırıklığıydı. Herhangi bir şey katmadı bana. I read this book because I love the author's drawings, but it was a disappointment for me. It didn't add anything to me.
DigimortalTsutomu Nihei · 20045 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.