Zeynep
@callmekarizma
Takip Et
Puan vermedi
·
46 syf.
·
Kitabı okudu
·
2022 183. kitabı
Bu kitabı da yazarın çizimlerine bayıldığım için okudum ancak benim için hayal kırıklığıydı. Herhangi bir şey katmadı bana. I read this book because I love the author's drawings, but it was a disappointment for me. It didn't add anything to me.
Digimortal
Tsutomu Nihei · 2004
5 okunma
1 beğeni
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap