Bu kitap çok havalıydı. Macerası da çizimi de yerindeydi. Ama kafam da karışmadı değil. Umarım son kitapta güzelce açıklanır.
This book was so cool. His adventure and drawing were spot on. But I'm not confused. I hope it is well explained in the final book.