Filmini 2 3 defa izlediğim eserin kitabını da okuyup bitirmiş bulunmaktayım. Filmle kitap arasında dağlar kadar fark var kesinlikle. Normalde ikisinden birini daha çok severim ama ilk defa ikisini de ayrı ayrı sevdiğimi söyleyebilirim. Filmi, daha çok fantastik kurgu tadında olmakla birlikte kitaba göre daha mutlu bir sonla bitmişti. Kitapta ise daha çok mantıksallığı vurgulanmış ve yaşadığı zorluklara değinildiği için daha gerçekçi olduğu için duygusal öğeler daha ön planda. Dediğim gibi ikisi de ayrı ayrı güzeldi. Buruk bir keyifle okudum.