İlk defa inceleme yazıyorum.İki saattir başlığa yazmaya çalıştım neden olmuyor diye delirmek üzereyken burayı gördüm.Her neyse...Ben kesinlikle ilk kitaptan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Daren başımıza gelmiş en iyi şey olabilir.Yani nerdeyse her karakterin sevmediğiniz bir sahnesi oluyor ama Daren’in yok.Nagihan’ın eline emeğine sağlık.Okuduğum en iyi fantastik/aşk/ütopya kitabıydı.Size de tavsiye ederim.Şimdiden iyi okumalar.