·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ocak 2022 00:00 Yaşamımız boyunca belki de her gün pişman olduğumuz anlar vardır. Keşke şöyle yapsaydım, keşke şöyle deseydim, acaba şu şekilde yapsam sonucu ne olurdu diye düşündüğümüzde hep aklımızı kurcalayan bir kurt buluruz. Bu kitapta da hayatında birçok pişmanlık yaşayan ve hiçbir şeyin yolunda gitmediğini düşündüğü anda intihar eden Nora, kendini bir gece yarısı kütüphanesinde bulur. Nora'nın yaşadığı pişmanlıklar ve keşkelerinin gerçekleşmiş olduğu hayatlarla dolu binlerle kitap vardır. Bir tanesinin kapağını açar ve yaşamaya başlar.
* * *
Çok etkilendiğim ve birçok ders çıkardığım bir kitap oldu. Herkese okumasını tavsiye ederim. Hayatta yolunda gitmeyen şeyler olsa bile umutsuzluğa kapılmadan yeni bir kapı bulmaya çabalamayı öğreten sımsıcak bir kitap.