·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Nisan 2017 22:49 Ya bitti kitap:( çok eglenceli bir oturuşda bitebilecek bir kitap. Çocukların gözünde yetişkinler.. Nasıl davranıp nasıl anladıkları.. Çocukların soyut düşünceleri nin hemen gelişmemesini unutmamak gerekir.. Ve büyükler her zaman haklı olmamalılar. Çocuklara hayal etme fırsatı vermeliler.. Şermin çarkacı çok güzel yansıtmış kitabına. Her kütübhanede olması gereken bir kitap. Okumalıyız dostlar aydınlık bir gelecek adına.. Hayal dünyamızı genişletmek adıma okumalıyız..