KİTAP MÜKEMMELDİ.Yani nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama onları yazmayı istiyorum,unutulmamalılar..
Işıl hayatına devam ederken bir gün kendini sorgulamaya başlar ve bu sorgulama aslında onu Oflaz ile tanıştıracaktır...Oflaz ile tanıştıktan sonra Oflaz,Işıl’ı iyileştirmeye başlar.Işıl yavaş yavaş kendi ışığını bulurken Oflaz ise kendini kaybetmeye başlar.Kitap bu şekilde ilerliyor.Zeynep’in kaleminden okuduğum ilk kitaptı ve oldukça akıcıydı.Sadece belli bir süreden sonra olaylar hep stabil ilerliyordu.İçinizden “Hadi artık,sonunda noluyor?” diyorsunuz ama inanın beklediğinize değiyor.Bitirdikten sonra incelemesini hemen yazdığım,“yazmak istediğim” tek kitap.Bitirdikten sonra yüzümde buruk bir gülümseme vardı ama yine de çok iyiydi.Bakış açınızı tamamen değiştirecek bir kitap bence.
^Benim şehrimde deniz bile yokken onun gözlerinde koca bir okyanus var.^
Zeynep SeyKimse Gerçek Değil