·432 syf.····Okunma: 28 Ocak 2022 15:11 Artık Ölümsüz Kış kralına aşık olmadım da demem. Öncelikle tekrar merhaba. Hızlıca kitaba geçiyorum. Seri çok iyi ilerliyor diyebilirim. İlk kitaptan daha akıcı bir kitaptı çünkü olaylar daha fazlaydı ve giriş kitabı değildi neticede. Eski Rusya döneminde geçen bir kitap ve o soğuk karlı günleri gerçekten hissettiriyor. Kitabı çok severek okudum bunun en önemli sebebi de belkide güçlü bir kadın karakterdi çünkü eski Rusya'da ve eski dönemlerde kadınların ne kadar kısıtlandığını biliyoruz. Buna rağmen her şeye göğüs germesi çok hoşuma gitti. Kitabı çok sevmemin diğer sebebi ise Morozko yani Kış kralımız ilk kitabın daha çok sonlarına doğru gözükmeye başlaması ile kitap hızlanmıştı ikinci kitapta ise çokça olması beni gerçekten mutlu etti. Ölümsüz bir kış kralının aşık olmama çabasını gördüm bu kitapta ve üçüncü Kitabı bu ikiliyi görmek için sabırsızlıkla bekliyorum. Kızı her daim koruyup gözetmeye çalışması çok hoşuma gitti. Umarım diğer kitap hızlı bir şekilde çıkar. Çok beğendim herkese tavsiye ederim.