Merhabalar
Muhteşem ötesi bir kitap. İyi bir insan olmayı, kendi ruhunu bulmaya yardım ediyor. Hepimizin düşündüğü sorulara cevap veriyor. Hayata geri dönmemiz için bizi uyandırıyor. Aslında tüm suçları, yanlışları bizler(yani insanlar) yapıyor. Ve sonra tüm yanlışlarımızı şeytanın üzerine atıyoruz. Asla dönüp kendimize bakmıyoruz. Kitap Tanrı ile aranızda kuvvetli bir bağ yaratıyor, Ve şükr etmeyi öğretiyor. Tüm evreni ve evren'in muhteşemliğini anlatıyor. Kitap inanılmaz akıcı ve sürükleyici. Okur arkadaşlarıma şiddetle tavsiye ediyorum.
Keyifli okumalar