Pek Kişisel Gelişemedik :)
5/10
·200 syf.··
2022 4. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2022 17:02
Hediye almam sebebi ile okumaya başladığım bir kitaptı. Şöyle ki; kişisel gelişim kitabı olmasına karşın bu alanda pek mâhir sayılmaz. Olumsuzlukları ifade ederken sandviç taktiğini kullanacağım. Olumsuzlukları ifadeye mecbur olunduğunda bu taktik hayat kurtarır. Yani Evvela iyi Sonra kötü Sonra yine iyi ifadeler kullanacağım,böylece kırıcı ve yıkıcı bir üslup olmayacak. Başlayalım; Yazarı bilmem tanımam lakin kitabın içindeki kıssalar , kullandığı sözler güzeldi. Hikayeden yararlanmak , başarılı bir anlatıma kapı açar . Etkilendiğim yerler var elbet. Mesela "SOL AYAĞIM" hikâyesi bunların başında geliyor. İşte bu anlamda kendisini tebrik ediyorum kalemine sağlık. (Evet bu ekmeğin üstüydü :) ) Bir diğer husus ; Yazarın dertlerinden çok fazla yakınması ve "Beni de çok üzdüler ama ayağa kalktım" ya da "Sabır, şükür, dua" ve yahut "Herkesi sev ,en başta kendini" gibi klişelere ve melankoliye yer verilmiş olmasıydı. Eğer bunlar olmasaydı ,belki de daha az olsaydı ,çok daha kaliteli olurdu diye düşünüyorum naçizane. (Bu salam, marul falan yani sandviçin içi) Yine de sonuç olarak öğrendiğim,tekrara imkan bulduğum güzel nasihatlere rastladığım bir kitaptı. Kirâren ve mirâren teşekkürlerimi sunuyorum. (Bu, ekmeğin altı) Ve kişisel gelişim sevenlere,bu alanda oldukça başarılı Geçimsizler kitabını şiddetle tavsiye ediyorum. Esen kalınız.
1000Kitap
Hayat Kaybettiğin Yerden BaşlarMiraç Çağrı Aktaş · Indigo Yayınları · 20217,8bin okunma
·
370 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hanımağa
Gönderi Sahibi
Sağolasın :) Okumayan daha kaliteli yiyecekler de bulabilir şüphesiz ssnasjsjs