·296 syf.····Okunma: 31 Aralık 2021 00:00 Kahramanımız Nora yaşadığı hayattan yoruluyor ve bu yükü daha fazla taşıyamayarak intihar ediyor ve Gece Yarısı Kütüphanesi'ne geliyor. Nora yüzlerce hayat olasılığını denerken biz de onun yolculuğuna çıkıyoruz. Eğlenceli kurgusuyla, yer yer düşündüren cümleleri ile çok keyifli bir kitaptı. Reading slump'a düşenler, kafa dağıtıcı kitap okumak isteyen herkese öneririm. Ama kitabı okuyanlar olarak Nora'nın Ash ile bir kahve içmesini hepimiz isterdik kabul edin. :)