·282 syf.····Okunma: 02 Şubat 2022 00:09 Başlangıçta biraz sıkıcı başladı gibi ama ilerleyen kısımlar için gerekli olduğunu okuyunca anlıyor insan. Kitap kesinlikle akıcı, Nora’nın hayatını severek okudum. Bazen sevindim bazen üzüldüm bazen daha ne bekliyorsun ki hayattan dedim. Nora’nın yaşadıklarını okumak güzeldi ama kitabın özünde verilmek istenen mesajı daha çok sevdim ben. Mükemmel hayat diye bir şey yok, en iyi yaşantıyı yaşadığını düşünsen bile eksik bir şeyler, istemediğin bir şeyler mutlaka vardır hiçbir şey kusursuz değildir ve mutlu olamadığın zamanlarda sabret bunun her zaman böyle gitmeyeceğini bil sonu elbet güzelliklere çıkacaktır. Sonuç olarak şu an yaşadığım zamanın kıymetini bilmem gerektiğini iliklerime kadar hissettiğim beni duygulandıran bir kitap oldu teşekkürler Matt Haig