·80 syf.····Okunma: 02 Şubat 2022 12:23 Yani benim zaten Zweig eleştirmek gibi bir yetim olamaz bunu eleştiri amaçlı yazmıyorum aslında. Sadece Notre Dame gibi bir klasik okurken biraz daralınca araya aldığım ve okuması inanılmaz derecede kolay, keyifli, insana kendini sorgulatan, 1 saatte kahvenin yanında hemencecik bitecek bir kitap olduğunu vurgulamak istedim. Ölmeden önce kesinlikle okunmalı.
Kitabın tek kötü yanı şu ki kendine aşırı çekmesi. Daha doğrusu şöyle ki, psikolojik bunalımda olan, aklında intihar düşüncesi bulunan insanlar asla okumamalı. Okuyacaksa da son sayfaya çok çok önem vermeli ki yanlış kararlar almasın.