Beklentimin altındaydı. Daha çok Emir Sahra sahnesi beklerken kitabın yarısı, Rosa ve Emir'in yaşadıklarından bahsetti. Evet, bazı yerler mükemmeldi. Mesela 300 ve 400. sayfalar çok kaliteliydi ama diğer kısımları çok beğenmedim. Elmalı Turta ve Ay Çöreği gibi kaliteli kitabın yanında bunu beğenmedim. Kırmızı Kurabiye