·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Şubat 2022 20:39 Ben dizisini izledikten sonra kitabını okumaya karar verdim. Dizisini geç keşfettiğim için üç sezonu neredeyse üç günde bitirdim. Her bölümden sonra birdahaki bölümü açıyordum. Kitap ve dizi doğal olarak aynı şey üzerine kurulu. Ama bazı olaylar kitapta ve dizide daha değişik aktarılmış. Dizisini izlemiş dahi olsanız kitabını okumanızı tavsiye ederim. Zaten dizisini izleyenlerin bildiği üzere, kitap bolca cinsellik, küfür ve argo içeriyor. İnsanların aşk için ne kadar ileri gidebileceği, sosyal medyada kendimizi sergilememizin oluşturduğu veya oluşturabileceği tehlikeler ve aşk ile takıntı arasındaki ince çizgiyi ele alan bir kitap. Joe’ya, yok artık, bu kadar da olmaz diyebilirsiniz ama gerçek hayatta da böyle insanlar olabileceğini unutmayın. Kendinizi kitabın içine bırakın.