·584 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Şubat 2021 00:00 Kitap, kitap değildi. Klişe, klişe, klişe… Son sayfalara kadar sürekli aynı hikayeler. Neyse sonları daha iyiydi. Yine okulda söz sahibi, tanınmış, çapkın ve yakışıklı oğlan. Okula yeni gelmiş, yanlız, savunmasız, güzel kız.