6/10
·368 syf.··
2022 3. kitabı
Merhabalar!Bu aralar inceleme yazma konusunda dikkat ettiğim bir şey var,sanırım insanlar uzunluğu ne olursa olsun direkt başlıklara ayırmadan yazılan incelemeleri daha çok okuyor ya da seviyor fakat ben bölümlere ayırmayı tercih ederim,hem siz de hangi konuda meraklıysanız direkt o bölüme gidebilirsiniz.O zaman başlayalım bölümlerimizi tanıtmaya. 1.Bölüm:Yazar ve Kitap Serisi Hakkında Bilgi 2.Bölüm:Kitabın Basımı 3.Bölüm.Kitap Hakkında Spoiler İçermeyen Yorumlarım 4.Bölüm:Kapanış 1.BÖLÜM Evet,yazarın daha önce "Karındeşen Jack Serisi"ni büyük bir keyifle okumuştum.Hatta son kitabı olan "Ateş ve Kan"kitabının incelemesini yaparken bu serinin kitapları hakkındaki bilgisizliğimi ortaya koymuştum.O zaman bu serimizin kitapları hakkında bilgilendirelim.Yazar henüz bu seri için 2 kitap çıkardı ve bunlardan yalnızca ilk kitabı Türkçe'ye çevrilmiş bulunuyor.Kitaplarımız sıralaması ile şunlar;Birinci kitap "Kingdom of the Wicked"(Kötülerin Krallığı),ikinci kitap "Kingdom of the Cursed"(Lanetlilerin Krallığı),üçüncü kitap "Kingdom of the Feared"(Korkulanların Krallığı) -Belki Türkçe çevirmeleri yanlış olabilir,kusuruma bakmayın-.E iki dedin üç oldu diyecek olursanız da yazar son kitabı henüz yayımlamadı. 2.BÖLÜM Kapak tasarımı gerçekten çok güzel fakat oldum olası kitap karakterlerinin çizimlerinin yapılmasını sevmemişimdir,yazarımız zaten betimlemeyi yapıyor.O karakterleri kafamızda canlandırmak da bize kalsın :(...Neyse yazım kuralları açısından hiçbir şikayetim yok,sadece birkaç kelimede yanlış harfler basılmış.O kadar. 3.BÖLÜM Bu kitap sayesinde gotik edebiyat okumayı ne kadar sevdiğimi fark ettim.Daha önce konu ve evren açısından hiç buna yakın bir kitap okumamıştım fakat bu bölümde kitabın konusundan,olaylardan bahsetmek yerine daha çok yazarın bu kitabı yazma şeklinden bahsedeceğim.Yazardan okuduğum ilk kitap olsaydı çok daha sevebilirdim fakat yazar bana başka bir kitap sunarken diğer sunduğu kitap ile olan benzerliklerini göz ardı edemem.Sorun şu ki yazar çoğu konuda tekrara düşmüş.Örneğin,karakterler.Karakterlerin kişilikleri,sevdiği şeyler,üslupları Karındeşen Jack Serisi'ni sürekli olarak aklıma getirdi.Yazarın Karındeşen Jack serisinde sürekli olarak yemek betimlemeleri bana gına getirmişti,bu kitaba baktığımda yazarın bunu çok daha fazla abartmış olduğunu görüyorum.Kitabın başlarında yazarın sadece yemeklerden bahsettiği sayfalar mevcut.Hani bu defa sadece tadını,görünümünü anlatmakla kalmıyor,bize onun tarifini veriyor.Tamam,yemek yemeye ben de çok düşkünümdür fakat bahsettiği yemeklerin çok büyük bir çoğunluğunun ne olduğunu bile bilmiyorum.Başka bir nokta şu ki kitabımız her ne kadar fantastik de olsa içerisinde polisiye de barındırıyor diyebiliriz.Yazarımızın önceki serisi polisiyeydi ve beni tatmin ettiği için oldukça ümitliydim fakat yazar spoiler olmamasını ümit ediyorum fakat bu defa polisiye açısından hiç şaşırtmadı beni.Çünkü önceki seride nereye bakmam gerektiğini göstermişti.A küçük bir uyarı,özellikle de bu yazarımızı okurken yaş sınırına dikkat etmeniz gerekiyor yoksa şaşırıp kalırsınız.Bu kitabımız giriş kitabı olduğundan içinde çok rahatsız edici unsur yok fakat yazarımızın dediğine göre ikinci kitap...daha fazla dikkat etmeniz gerekecek gibi. 4.BÖLÜM Bir inceleme daha son buldu,yorumlarınızı bekliyorum.Ya da kitap hakkında herhangi bir sorunuz olursa memnuniyetle cevaplamaya çalışırım.Umuyorum ki bu inceleme size yardımcı olmuştur,ben yazmış olmaktan mutluyum.Herhangi bir yazım veya bilgi hatam olduysa affedin,lütfen.İyi günler,iyi okumalar...
Kötülerin KrallığıKerri Maniscalco · Ephesus Yayınları · 20211,553 okunma
·
141 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
boş yapmışsın ben bu yazarın ilk kitabını da okudum yemekler gayet de sen boş boş bakma diye tarif edilmiş yoksa o kadın da biliyor menemen soğanlı mı olur soğansız mı ?