·520 syf.····Okunma: 04 Şubat 2022 23:49 Öncelikle konusu çok güzeldi. Genellikle yan karakter olan sarışın kötü kızın hayatını anlatan bir kitaptı. Ama kitabın sonu benim için kötüydü . Sanki kelebeği öldürmek için harcanmıştı. Alena ve Milası daha çok görmek isterdim. Bence buna 2. bir kitap şarttı. Sonu çok belirsizdi ve 400 den sonra olaylara başladı. Kitabın sonunda ise aklımda hala soru işaretleri vardı. Ama okumasanızda olurluk bir kitaptı. Bazen okumak için kendimi zorladım. Belki kelebeği öldürmek 'ten devam etsem bir şeyler birleşir ama alacağımı sanmıyorum. Kitap fiyatlarından dolayı.... :")