·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2022 00:07 Benim için okuduğum güzel poliseye kitaplarından biri oldu. Ki sıkılmaktan korktuğum için pek polisiye okumam. Ama bu kitaba bugün başladım ve bitti Ben mutlu son sever olduğum için içim biraz buruk. Ama herkesin cezasını çektiğini öğrendiğim için mutluyum. Kanıt pesinde miydi eskiden cinayetlerin aydinlatildigi yapımlar vardi . Aynı onun tadında sanki izliyormuşum gibi hissettirdi. Bence dizi veya filim olur bu kitap dan o kadar iyiydi. Tavsiyemdir