·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2022 04:03 Merhabalaaaarrr
Öncelikle sizi birkaç güzel alıntıya boğmak istiyorum daha sonra kitap hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım️
•"Çünkü bu..."Roma gözlerini kapattı.Gözyaşları.Yanaklarından gözyaşları süzülüyordu. "...bu yüzden ihanetim o kadar korkunçtu. Çünkü sana asla zarar veremeyeceğime inanıyordun ve ben sana zarar verdim."
•"𝓪𝓼𝓽𝓻𝓪 𝓲𝓷𝓬𝓵𝓲𝓷𝓪𝓷𝓽,𝓼𝓮𝓭 𝓷𝓸𝓷 𝓸𝓫𝓵𝓲𝓰𝓪𝓷𝓽." diye fısıldadı rüzgâra.
~Yıldızlar bizi yönlendirir, yolumuzu kesmez.
•(...) İşte bu yüzden,diye düşündü Juliette uyuşmuş halde. İşte bu yüzden gerektiğinden fazla sevmemeliyiz. Ölüm herkesi bulur...
Öncelikle olaylarımız 1926'nın Şanghay'ın da geçiriyor. Kitapta harika bir fantastik-bilimkurgu-gizem e birazda bence gerilim vardı.
Şanghay da birbirlerine düşman olan,kan davasıyla yanıp tutuşan iki çete bulunmaktadır;Beyaz çiçekler ve Kırmızı Çete.Bu iki çete yıllar boyunca kanun üzerindeki güçleriyle birbirlerine rakiplerdir. Kırmızı Çete varisi Juliette Cai ile Beyaz çiçeklerin varisi olan Roma Montagov çocukluktan yaşadıkları dostlukları aşka dönüşür ama maalesef ki kan davaları bitmek bilmez bir hal almıştır.Böylelikle yolları ayrılır ve birbirlerine tekrar düşman olurlar
Yıllar sonra şehirde bir hareketlilik olur bir Salgın.İnsanlar kendi elleriyle boğazlarını parçalayarak ölmeye başlar. Komünistlerin salgını kullanarak olaya dahil olması üzerine Politik olarak iki çetemizde merkezi otoritesini kaybetmektedir. Halk arasındaki söylentilere göre bu deliliğin (hastalık) bir Canavardan kaynaklı olduğu iddia edilir.İki çete varisi düşmanlıklarını bir kenara koyarak hem ölümleri durdurmak hemde çetelerini korumak için bu gizemi çözmeye koyulurlar.
Kitabın son bölümlerinde olaylar çözüldü diye sanırken koca bir kargaşa ile bitiyor. Yazar detaylı betimlemesi ile gerçekten Şanghay'ın sokaklarında geziyor gibi oldum. Karakterlerin verdiği sezgiler her birini ayrı ayrı sevdiriyor Tyler hariç Ben oldukça beğendim ikincisi için merakla bekleyeceğim.
Puanım; 5/5
Kendinize iyi bakınnnn️