·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Şubat 2022 21:25 Kitabı bitirdikten sonra anladığınız tek bir konu değil birkaç konu oluyor. Fazlasıyla iyi incelenmiş insan halleri üzerine yazılmış bu kitap insanı sürükleyip götürüyor. Çoğu insanın zaman zaman içinde hissettiği derin yalnızlığın aslında bir yalnızlık olmadığını kitaptaki o derin boşlukta kalmış manik depresif halleri yaşayan karakter üzerinden anlıyoruz. Kitabın ana konusu ise önyargılarımız. Önyargı çoğu zaman kaçış noktamızdır. Bir başarıyı yüksek alkışlarla desteklemek istemeyip ben neden bu kadar başarılı olamadım gibi bahanelerin sonucu önyargıdır. Okumalı ve düşünmelisiniz.