·560 syf.····Okunma: 10 Şubat 2022 17:43 Cam Şato serisinden sonra hiçbir fantastik bir kitap bana çok fazla zevk veremese de Öfkelidoğan'ı gayet beğendim. Kurulan dünya çok güzeldi ve özenle yazılmıştı. Karakterlerin zaman zaman yanlış şeyler yapması ve tanrılaştırılmaması da çok hoşuma gitti. Benim fantastik kitap ve güzel bir distopya okuma ihtiyacımı gayet iyi bir şekilde karşıladı. Kesinlikle ikinci kitabınıda alıp okuyacağım :)