Puan vermedi·520 syf.··Beğendi
· Okuduğum en iyi watty kitaplarindan biriydi ama asiri yarim kalmis bence ada ve varisten daha cok ikinci kitabi hak ediyorlardi ada ve varis icin harcandilar biraz.. Alena''nin gozunden daha cok sey okumak isterdim milas ve Alena'yı daha cok okumak isterdim varis ve ada yuzunden Alena ve milas yine yan karakter durumuna dusmus nerdeyse kitapta tabiki klise kisimlar var ama genel olarak benim icin tek sorun hak ettigi degeri gormemesi ve ucunun asiri acik bitmesi...besa keske onlara birden fazla kitap yazsaydin 3. Kitapta alenanin gozunden okuycaz ama o zevki vermiycek bence ortak kitap olduğu icin.