·344 syf.····Okunma: 11 Şubat 2022 17:15 Bu kitabı bir ben mi sevmedim anlamadım. Wattpad kurgusu okuyormuşum gibi hissettirdi. Özellikle diyaloglarıyla. Aman aman bir olay örgüsü yoktu. 2 tanrı var biri her şeye hükmediyor diğeri de ona ihanet edip tahta geçiyor. Yıllar sonra da ihanete uğrayan bir şekilde geri dönmek için uğraşıyor. Kendisine ait 3-4 önemli eşyayı ele geçirmeye çalışıyorlar en sonda da kazanıyorlar zaten. Ödül avı gibiydi o kısımlar ondan pek heyecan yaratmadı. Her şey çok hızlı ve anlamsız gelişti. Koskoca Tanrı bazı yerlerde Kötü Çocuk'taki Meriç gibi konuşuyordu. Yer yer sıkıldım bazı yerlerde şu wattpad kısımları yüzünden yerin dibine girdim...Sevmek için çok uğraştım hatta acaba göremediklerimi mi gördüler diye yorumlara da baktım ama yok yani. Bir de Maya miti kullanılmış deniyo ama 1.5 sayfadan okuşan terminoloji hariç pek bir alıntı yoktu.