·376 syf.····Okunma: 11 Şubat 2022 19:09 Elle ablamızın kitapları tam çerezlik. O yüzden aşırı kolay okunuyor, dramaları yormuyor. Tam benlik mis gibi kitap. Başta Logan'ı pek sevmedim ama sebebi onu slk gibi garrett ile karşılaştırmış olmam. Diğer kitap da dean hakkındaymış ama kendisinden neredeyse nefret ediyorum. Sırf ilk iki kitabı sevdim diye okuyacağım onu da.