Esselamualeykum , ağlayarak okuduğum, nefsimle çoğu kez muhasebe ettiğim bir kitap.
Bu din için savaşmış canından evladından eşinden kardeşinden vazgeçmiş kadınları bilmek...
Yedi Güzel Kadının İslam davası için mücadelesini okumak sanki o anlara şahit olmak gibi.
Bu hayatta yapmamız gereken şeyleri hakkıyla yapabiliyormuyuz? Sorusuna adeta cevap.
Tek başıma ne yapabilirim diyip kenara çekilmemiz gerektiğini görüyoruz. Velhasıl ne diyor yazar " Dünya öz, ahiret ise üvey evladı nefsimizin..."
Bu ezgiyi eklememin sebebi, kitabın başında Esma El-Biltacı dan bahsetmesiydi ne zaman bu ezgiyi dinlesem o aklıma gelir. Allah ondan ve nicesinden binlerce kez razı olsun.
Okuyun, okutturun