E.

@Erkan333
Ailemden aldığım kalıtsal özellik beni sevmen için yeterli olmamalı. Vicdanımı tartmalı, kalbimi görmeli ve zekamı ölçmelisin. Yakışıklı ya da çirkin biri olmam senin hayatını daha güzel kılamaz, hayatını güzelleştirecek olan fikirlerim ve sevgimdir.
1000Kitap
·1 alıntı·
524 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sonuna kadar haklısınız efendim çok doğru dış güzellik karın doyurmuyor .insanın dışı kadar icininde gzuel olması gerekli.zaten içi güzel olanin ışığı disinada yansıyor.