NE ÇOK ÖLÜM NE ÇOK ACI VAR...
7/10
·104 syf.··
Beğendi
·
2022 9. kitabı
NE ÇOK ÖLÜM NE ÇOK ACI VAR... Oysa şöyle demiş Yitik Zamanları Telafi Etme Duası'nda: "küçükken bir dilek tut/ dendiğinde/iki parmak arasına/gözünden düşmüş kirpiğin üzerine/mutlu olmak ve dünyayı gezmek derdin..." Severek okutan bir eser. ... Fazla çocuk, fazla tenha, fazla yalnız. Olvido... Ah Olvido, ah unutmak... Unutmak, uyumak ve ölüm ne çok sinmiş sayfalara. Dönüp kapanmalı o parantezler, unutuşun sızıvermesin artık...
Yol KesiğiŞadiye Kılıç · İştirak Yayınları · 20143 okunma
·
94 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.