Herkese Selamm
Naber? Nasılsınız? Ben çok iyiyim.
#yorumum
Bugün sizlere serinin 2. kitabı olan kar tanesi kitabının yorumu ile geldim. Serinin ilk kitabını merak edenler için profilimde ilk kitabın yorumuna bakabilirsiniz. Kar Tanesi kitabın konusundan bahsedicek olursak. Eylül ve Merih psikolojik rahatsızlıklarından dolayı gönderildiği tedavi merkezinde hayatlarını çok farklı etkileyecek bir şeye mahsur kalırlar ve tedavi merkezinden kaçarlar. Kar Tanesi kitabı bundan sonraki hayatlarına yer veriyor. Eylül ve Merih hem kendileri için hem de arkadaşları için tedaviyi bulabilmek için Kar Küresi tedavi merkezine geri dönerler. Tedaviyi bulup geri dönmeyi umarken Eylül ve Merih yeniden Kar Küresi 'nde kalmak zorunda bırakırlar. Yazarın dili sade, akıcı, anlaşılır, sürükleyici ve meraklayıcı bir kitap. Seriyi çok severek okudum. Yazarından bundan önce birçok kitabını okumuştum. Tavsiye ederim.
#alıntı
"Kafanda hayatından daha güzel sanrılar belirdiğinde o sanrılar seni ele geçirir. Artık seni sen değil, zihnin yönetir. Hayatını değil, zihnini yaşarsın. Hayatının iplerini bir kez zihnine kaptırdın an, bir daha geri alamazsın."
"İçimde bir yerlerde buraya ait olmadığımı hissediyorum. Yaşama adapte olamayan bir yanım var."