·521 syf.····Okunma: 15 Şubat 2022 20:09 Kitabın abartıldığını düşünüyorum. Berbat bir kitap değil ama acayip güzel de değil.Yazarın yaratığı evreni beğendim ama bize buna dair daha fazla şey vermeliydi . Pek bir şey olmadı ve yeteri kadar bilgi edinemedik. Fantastik tarafı arka planda kalmıştı ve yazar bazı yerleri gereksiz uzun tutmuştu ayrıca hep birbirini tekrarlıyordu bir yerden sonra boğmaya başladı. Uzun lafın kısası bu kadar dolu ve kalın görünen bir kitaptan daha fazla şey beklemiştim .