Kitabı elbette beğendim . Kitaptaki bazı kısımlar, Zamanın Kıymetini Bilene Hayat O Kadar Uzun ki ve Kötü Çocuk Yoktur kitaplarından alıntı olmuş ve bu sayede tekrar etme imkanı bulduk.
He açıkçası okuduğum diğer çocuk gelişim kitapları kadar çarpıcı ve hayranlık uyandırıcı bulmamıştım fakat son üç sayfanın cümleleri ,tüm kitabı,yemek tabağını sünnetleyen bir ekmek gibi sünnetlemış. Tüm kitap için ,bilhassa son üç sayfa için ,İnsan ve Hayat kitaplığına müteşekkiriz.