Uzun zamandır bu kadar her anlamda hem klasik hem de değişik bir kitap okumamıştım. Kübra Nur'un okudum ilk kitabı olması dolayısıyla bana ilk başları çok sıkıcı gelmişti. Ama daha sonra bu sıkıcılığın benim yazarın diline alışma kısmım olduğunu anladım. Ve hem bu sebepten hem de kitap gerçekten tatlı bir kitap olduğundan eğlenceli olmaya başladı. Özellikle ben Zeynep ve kuzenlerinin sahnelerini okurken çok eğlendim. Nedim Berk'in değişik tavırları,ona karşı siper alan kuzenler her şeye hem sinirli hem de sakin davranan Ayaz hepsi çok tatlıydı. Gerçekten beğendiğim ve okurken mutlu olduğun bir kitaptı. Kesinlikle benim gibi RS'ye girdiyseniz tüm mutluluklarıyla sizi o ıssız yerin içinden çekip kurtarıyor.
Wattpad okuyan okumayan hatta o nedir bilmeyenlerin bile yüzünde bir gülümseme ile okuyabileceği bir kitaptı. Kesinlikle öneririm.
4,5/5