Ayyy çok güzeldi. Çizgi romanları ilk defa okudum. Çok okumak istiyordum. Ve bununla başlamak çok güzeldi. Yani bunu kimler okur ve inceleme yapar bilmiyorum ama çizgi romanda bir kitaptır! Kshlshsksjdkd. Neyse bu saçma konuyu bırakalım gayet güzelll...