veronika ölmek istiyor çok beğendiğim bir kitap oldu. hayatın güzelliklerinin de olduğunu, her şeye rağmen hayata tutunmanın size neler kazandıracağını vurguluyordu. Veronika intihar ediyor, gözlerini açtığında kendini akıl hastanesinde buluyor. doktor 1 hafta ömrünün olduğunu söylüyor. ve veronika bu bir haftada intiharını sorgulayarak tekrar hayata dönüyor. Aşık oluyor ve ölmek istemiyor...
Ayrıca biz ölmek istediğimiz zaman ölmeyiz . Bu yalnızca Allah istediğinde olabilecek bir şey.
Kitap harikaydı ben çok severek okudum umarım okuyan herkes de böyle okur ! Paulo CoelhoVeronika Ölmek İstiyor