·376 syf.····Okunma: 20 Şubat 2022 21:42 En son ne zaman bir kitap bana bu kadar karmaşık duygular hissettirdi bilmiyorum. Nasıl anlatılır tam olarak bilmiyorum ama kitabı sevdim ama aynı zamanda sevmedim. Kitap karakterlerinin hepsinde sevmediğim mutlaka bir özellik vardı ve bence bu güzeldi çünkü tamamı kusursuz olan karakterler okumak hele hele bu tarz kitaplarda bazen sıkabiliyor bence. Aslında kitapta olan Billy ile olan şeylerin aşk ile ilgili olan çoğu yer cidden sinirlendiğim yerler oldu. Ben her zaman duygularda da sadakatin önemli olduğunu düşünen biri olduğum için bazı bölümler bana hayır bu aşk değil dedirtti. Bir şeyi uygulamaya koymamak ama istemek her zaman yaşanır ama aşk konusunda bence bu daha farklı. Kitapta çok fazla uyuşturucu vardı ve bağımlılık nedir bence tamamen gösteriyordu. Kitap genel olarak kesin bir şey diyebildiğim bir kitap değil. Ama Evely Hugo ile karşılaştırırsak kesinlikle Evely Hugo kazanır. Bu kitabın belli yerlerinde akıcılık sıfıra falan indi bence. Okuduğum için pişman değilim. Herkese iyi okumalar.