·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Şubat 2022 15:26 Az önce bitirdim. Her şey taze, bu yüzden yazmak istedim.
Gördüğümüz, göremediğimiz yada gördüğümüzü sandığımız. İnandığımız inandırıldığımız. Bu kitap bana bir şok şeyi sorgulatıyor.
İlk sayfalarda bile kitabın harika olduğunu ve okumam gerektiğini anlamıştım ama her şekilde beklentilerimin daha da ötesine geçti.
Kucağımda kitap bunları yazıyorum. Hafif bir hüzün gözlerim dolu dolu. Tek dileğim herkesin bu kitabı okuması. Özelikle Genç kızların. Okuyun okutturun.