·344 syf.····Okunma: 22 Şubat 2022 02:03 Serinin en az sevdiğim kitabı oldu. Son 40 sayfa dışında okuması çok zordu. Sürekli olarak aynı şeyleri tekrar ettiler ve bu aşırı sıkıcıydı. Yazar bir dram yaratmaya çalışmış ve bu beni okurken aşırı derecede yordu. Tüm bunlara rağmen son 40 sayfa gerçekten çok iyiydi. Royal kardeşleri ve ella'yı okumayı zaten seviyorum. Ama birden dirilip gelen steve için aynı şeyi söyleyemem. Hiçbir zaman ella'nın yanında değildi ve şimdi pat diye ortaya çıkarak ona baba rolu kesiyor. Steve'in olduğu herhangi bir yeri okurken sakin kalmam imkansızdı çünkü bu aptal adamın mantıklı tek bir hareketi yok. Beyinsiz herifin teki. Serinin yan kitapları da varmış ama ben sadece Easton hakkında olanı merak ediyorum. Gideon'un hikayes beni pek meraklandırmadı.