Puan vermedi·%47 (151/320 syf.)·
Kitap yarım bırakmayı hiç sevmem. Vaktime de parama da yazık olduğunu düşünürüm ama bu kitabı daha fazla ilerletemedim. İskender Pala'nın birkaç kitabını okuyup beğenmiştim ama bu kitabını beğenmedim. Zorlama distopya gibi geldi bana. 100 sayfa anca okuyabildim.
A-71İskender Pala · Kapı Yayınları · 20222,742 okunma
·
412 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aynı girdaptayım bakalım devam ettirebilecek miyim
Son kısımları daha güzeldi aslında