Uzun zamandır öykü kitabı okumamıştım. Hatta son okuduğum çocuk masallarıydı. Alışık olmadığım bir tür. Maupassant'ın da okuduğum ilk kitabı. Kısa olmasına rağmen öyküler insanı içine çekiyor. Bir şeyi beklerken kütüphanede vakit geçireyim diye elime aldım hemen bitti.