🎵 ◀️ ⏸️ ▶️ 03.50 🔊 Twice - One In A Million 19.20 🎑 ♡
··
8 +1'leme
·
62,1bin Gösterim
2786 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Astra☆
Gönderi Sahibi
Her şeyden çok sıkıldım aşırı boşlukta hissediyorum
Astra☆
Gönderi Sahibi
Evdeyim işte..
Astra☆
Gönderi Sahibi
Sormayacağım, artık umrumda değil
Astra☆
Gönderi Sahibi
Öğlen uyumayacaktım
Astra☆
Gönderi Sahibi
Bittiyor okul,yurt hayatı öğrencilik hayatı :) boşlukta hissediyorum şimdiden ama akışına bırakmam lazım yoksa bu son günleri güzel geçiremem ve ben güzel dolu dolu geçsin istiyorum
Reklam
Astra☆
Gönderi Sahibi
Yaklaşık 30 dk sonra yola çıkacağım ama nedense içimde tarif edemediğim bir his var sıkıntı var her yola çıkacağım zaman olur aslında ama bu seferki biraz daha farklı kötü hissediyorum bilmiyorum.. ağlamak istiyorum, yoruldum..
Astra☆
Gönderi Sahibi
Arkadaşlarım daha gelmediği için yalnızım ve geçen seneki halim aklıma geldi.. Her şeyi tek başıma yapmış biriyim birileri var ya da yok koymaz :)