Eğer Arka Sokaklar dizisini izlemek değil okumak istiyorsanız sizin için doğru bir tercih olacaktır. Şahsen ben beğenmedim. Kitap 3 bölümden oluşuyor. Hepsi cinayet hikayeleri ve katili bulmak için uğraşıyorlar. Nitekim ilk başta hikayeye girildiğin de hemen anlaşılıyor. İlgimi çekmedi. Ve zaman kaybı olduğunu düşündüm.