Çok güzeldi cidden. O kadar akıcıydı kii. bir oturuşta bitebilecek bir kitap. Ama sonunda ağla ağla öldüm. Konusundan biraz bahsedeyim;
Ana karakterimiz Bestegül. Kitabı onun ağızından okuyoruz. Bestegül her gün olduğu gibi yine okula gidiyor. Giderken metroyu kullanıyor. Ve metro son durakta bir anda duruyor. Ne olduğunu söylersem spoiler vermiş olurum. Metroda 14 kişi var. Bu 14 kişi açlıkla, susuzlukla mücadele ediyor.