Beğenmedim.
2/10
·%24 (150/608 syf.)·
Serinin ilk kitabını 3 sene önce okumuştum ve o zamanlardan ben de yeri ayrıydı bilemiyorum ya ben büyüdüm ve düşünce yapım değişti ya da yazar kitabı uzattı ama bence ben büyüdüm ve artık farkındayım. Linç yemek istemem ama yazarın Dün bugün yarın ve sonsuza kadar kitabı da aslında bakarsak ahlâk konusundaki yetersizliği açıkça belli ediyor neyse şu an konumuz kırmızı kurabiye ya anlamıyorum gerek var mıydı bu kadar uzun yazmaya zaten kitap fiyatları bu kadar pahalı zaten göz doldurmak için yapıldığı belli Bakın gerçekten Zeynep ablayı önceden seven biri olarak diyebilirim ki kendini hiç geliştirmemiş hatta daha da klişe wattpat kafasına dönmüş yazarın belki de ortalama okunacak o da belki tek kitabı Broke light bu puan da sadece eskiden özlediğim Romeo ve Juliet için üzgünüm
Kırmızı KurabiyeZeynep Sahra · Ren Kitap · 20222,713 okunma
·
302 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kesinlikle katılıyorum ilk iki kitabı severek okumuştum qma bu kitaba verdiğim paraya yazık. Zaten yarim bıraktım okunmuyor bile. Amatör amerikan polisiyesine özenmiş tarzının dışına çıkıp abuk sabah birsey yazmış.
Melike Beke
Gönderi Sahibi
O kadar haklısınız ki kesinlikle verilecek paraya yazık hem zaten piyasa fiyatları bu kadar sıkıntılı iken illa gençlik okumak isteyenler için bile daha iyi şeyler önerebilirim keşke yazar bildiği yoldan gitseydi ve azıcıkda olsa karakterleri geliştirseydi.
Ben de sayfa 175'teyim. Serinin ilk iki kitabını çok beğenmiş , 10/10 puan vermiştim. Ama bu kitap resmen ilerlemiyor. Yeni karakterleri yeni hikayeyi hiç sevemedim. Kitap akmıyor resmen😏
Melike Beke
Gönderi Sahibi
O kadar doğru ki ilk iki kitabı nasıl bitirdiğimi hatırlamam ama bu kitap bana fazla zorlama ve kasıntı geldi çıkmaz sahnelerine gelmeden kitabı okumayı bıraktım