Vee serinin ikinci kitabını da bitirdim. Tan’a çok üzüldüm ya. Aşkı için sevdiği kızla savaştı okulla savaştı ailesiyle savaştı korktum bi ara devlet meselesi olcak diye :D Helal olsun böyle seven aşkı için savaşan insanlara. İnsan özeniyor tabi :D . Normalde kitabı çıkan film/dizilerde kitabını tercih ederim. Daha yüzeysel geçiliyor, kitaplar daha ayrıntılı vs vs. Ama bu seriyi bitirince ilk defa aksini düşündüm ve dedim kesinlikle dizisi .