"Bedenin bir ev olsaydı eğer, kalbin hangi odası olurdu?" diye sordum.
"Balkon."
"Neden?"
"Çünkü..." dedi. "Sevdiğim çiçek bir tek orada açıyor ve bir tek oradan yıldızları seyredebiliyorum."
|Yıldızın Değerini Belirleyen Gece Değil Kendisidir, Adem Turan