"Bedenin bir ev olsaydı eğer, kalbin hangi odası olurdu?" diye sordum. "Balkon." "Neden?" "Çünkü..." dedi. "Sevdiğim çiçek bir tek orada açıyor ve bir tek oradan yıldızları seyredebiliyorum." |Yıldızın Değerini Belirleyen Gece Değil Kendisidir, Adem Turan
·1 alıntı·
97 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.