Puan vermedi·104 syf.··
2022 15. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2022 20:22
Mustafa Kemal Atatürk ve onun felsefesi hakkında yazılmış yüzeysel bir kitap bence... Yaptığı pek çok yenilik çocukluğunda yaşadıklarına bağlanmaya çalışılmış. Aslında kitapta belirtilse de Atatürk 3bin küsür kitabı okumamış, onca savaşı görmemiş, onca tecrübe edinmemis de duygularının, geçmişteki hislerinin etkisi ile bütün yaptıklarını yapmış havası var. Sık sık bunlar hatırlatılıyor. Kötü niyetle yapıldığını düşünmüyorum ama Atatürkle ilgili daha derinlemesine araştırma yapılması gerekir onun felsefesini anlatabilmek için diye düşünüyorum...
·
113 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.