·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Şubat 2022 20:42 Çok sevdim. Sevdim demeye dilim de pek varmıyor aslında. Hatırladım yeniden. İçim acıdı. Ağladım. Çok ağladım. Acıdı içimde bir yerler. Güldüm de biraz ama buruk. Üniversite yıllarım, ideallerim, kapitalist düzenin çarklarına ezdirdiğim hayallerim...