Merhaba.
Bundan bir kaç ay önce erkek kardeşimin ısrarı ile bir anime izlemeye başladım.
Henüz anime tam bir final yapmadı ama izlemek isteyenlere şiddetle tavsiyemdir.
Kimetsu no Yaiba.
O kadar çok sevdim ki anlatamam.
Bir kaç gün önce de mangasının ilk dört cildinin basıldığını gördüm ve hemen aldım.
Şimdi de ilk cildini okuyup bitirmiş bulunuyorum.
İzlememe rağmen heyecanlı ve özlemli bir okuma yaptım.
Konusuna gelince;
Tanjirou Kamado,çok naif ve kibar bir çocuktur.
Babasının ölümünden sonra ailesinin tüm bakımı üstüne kalır. Bir gün yaşadıkları dağdan şehire kömür satmak için iner. Şehirde fazla oyalandığı için eve dönüş yolunda hava kararmaya başladığı için ailesini kaybetmiş olan Saburou Tanjirou'ya ısrarla o saatte eve dönmemesini iblislerin ortaya çıkacağını söyler.
Tanjirou ne kadar iblislere inanmasa da geceyi Saburou ile geçirir.
Sabah erkenden evine doğru yola çıkar.
Evine yaklaştıkça kan kokusu alır.
Tamamen evine vardığında gördükleri karşısında şok olur.
Ailesi öldürülmüş, kız kardeşi Nezuko ise yaralı ve baygındır.
Nezuko'yu bir doktora götürebilmek için tüm gücüyle dağdan inmeye çalışır.
Dağdan inerken karşısına çıkan iblis avcısı Giyu tarafından kardeşinin bir iblis olduğunu öğrenmesi ve sonrasında gelişen ilginç olaylarla birlikte kendisini zorlu bir eğitimin içinde bulur