Kitaba başlarken klasik yol hikayeleri okurum heralde diye başlamıştım ama büyük haksızlık ettiğimin farkına geç olmadan vardım neyse ki. Her hikaye ayrı ayrı beni aldı götürdü dünyanın bir ucundan bir ucuna. Yaşadığım yerden çıkıp bambaşka hayatlar gördüm, bambaşka yollardan geçtim.. sonunda insan kendi içine de bir yolculuk etmiş oluyor kitapla birlikte ve dert diye ağladığım şeylerin okuduğum hikayelerdeki dertlerin yanında hiç bir şey ifade etmediğinin farkına varıyorum. Yola’a herkes çıkar çıktığın yolda nereye varmak istediğinde içindeki yolculukla bağlantılıdır. Katmandu’ya Yol Arkadaşı Aranıyor