Puan vermedi·448 syf.····Okunma: 01 Mart 2022 12:50 Bu seriye başlamadan önce insanların gölge ve kemik üçlüsünü yerden yere vurup kargalar meclisi üçlüsünü ise yere göğe sığdıramadığı yorumları okuyup grishaverse evrenine bu kitapla giriş yapma konusunda çok büyük tereddüt yaşamıştım. O yüzden benim gibi bu tarz yorumları görüp başlamaya karar veremeyen varsa diye yazıyorum, asla tereddüt etmeyin.
Evet kitapta yazarın yazım tarzındaki acemilik hissediliyor ama asla kendin yarım bıraktıracak veya okumaktan soğutacak bir şekilde değil. Sonraki kitaplarda yazar elbette kendini geliştirip daha güzel yazmıştır ama bu da gayet akıcı ve okuyucuyu içine alan bir kitaptı bence. Vaktim olsa bir oturuşta bitirirdim. Tek sıkıntım ana karakterle yıldızım barışmadı bir türlü, ben karanlıklar efendisiyle devam ediyorum. Diğer kitaba da hemen başlayacağım.